søndag den 5. juni 2016

Morgentur hos Simon

Sidste lørdag var jeg med i puljefiskeriet i Simons P/T. Der skulle kun fiskes 3 timer, så det var med at være klar fra start. Kl. 06.00 lød startsignalet og gennemløberen blev kastet ud over den blanke overflade. allerede efter 20 minutters fiskeri havde jeg den første fisk, en flot fisk på godt 6 kilo.

Gennemløberen virkede fint og efter en times tid, fik jeg endnu et godt hug, denne gang var fisken et hak større, nemlig 6,8 kilo, en herlig start på dagen. jeg fik yderligere en mindre fisk, inden fiskeriet med gennemløberen gik i stå. jeg fiskede derfor med powerbait i den sidste halve time og det gav yderligere en fisk på ca. 3,50 kilo.

Morgenens to største fisk
Kl. 09.00 var det slut og der var indvejning. Jeg vandt ikke, men det betød også mindre, det havde været tre herlige timer ved søen og jeg havde fanget nogle fantastiske fisk i en super kondition.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar