torsdag den 25. april 2013

Morgentur i "Putten"

Tre af ørredene inden de blev til filèter

Så blev det lige til en hurtig morgentur i putten. Efter at der var sat store fisk ud i weekenden, tænkte jeg, at jeg lige måtte forsøge mig efter en stor regnbue på en hurtig tur inden arbejde.

Klokken 05.10 stod jeg klar ved Simons P/T og startede fiskeriet med klassiker, nemlig en let gennemløber. Efter at have forsøgt mig gennem halvanden time på flere pladser og uden der var sket det mindste, var det tid til en kop kaffe og et taktikskifte.

En synkende bombarda blev rigget op med en hvid 2” jig på slæb. Det var åbenbart det der skulle til, for i løbet af den næste times tid, blev det til 4 ørreder på land, samt et par kontakter. 
Så kaldte arbejdet desværre, men det blev da til knapt 3 timers fiskeri inden dagens pligter. 
Selvom det ikke blev til den helt store ørred denne morgen, så var den alligevel en herlig måde at starte dagen på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar