tirsdag den 29. november 2016

Ferie fiskeri

Så er jeg lige kommet hjem fra 3 ugers ferie hos familien på Barbados. Selvom det var en familieferie, så inviterede Kim mig ud på en halvdagstur, så jeg lige kunne få de værste fiskeabstinenser dulmet :-)

Båden "Billfisher III" som vi fiskede med
Vi var ude med en Big Game båd fra Bridgetown og selvom det ikke rigtig er sæson på denne tid af året, så kom der dog fisk ombord. Vi trollede med mindre multer, som var taklet op med en stor enkeltkrog og "blæksprutteskørter". Hastigheden var 6-8 knob, så der var fart over feltet.

Der er fart over feltet når der trolles
I løbet af de 4 timer som turen varede, fik jeg en mindre barracuda og en pæn wahoo på ca. 14 kilo.
Vi havde et par hug mere og jeg mistede desværre en rigtig stor wahoo efter en kort fight, men det er jo altid rart at have noget til gode, når jeg besøger øen næste gang.

Min fine Wahoo

2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud det der,og med flot fisk,en Wahoo fisk stort tillykke med fisken og med turen.

    SvarSlet
  2. Til alle, der læser dette, skal du have tro og et højt niveau af positivitet, fordi der er større kræfter på arbejde, end du nogensinde kan forestille dig. Det vil blive bedre, når du tror og handler på det, og derefter vil hver af dine situationer gradvist transformere til det bedre. Jeg fik tingene restaureret med min ægtefælle efter et møde med DR EGWALI. Min forening blev ødelagt af uovervindelige kræfter, der ikke vidste, at mit ægteskab var hovedmålet, vi havde vedvarende problemer uden at løse dem, men tingene kom sig efter DR EGWALIs ankomst, fordi vi er glade og lever i fred, uden tvivl vil jeg stærkt anbefale at dem, der har brug for det, virker godt, det er virkelig troværdigt for alle problemer, du støder på, uanset om det er kærlighed, beskyttelse, penge eller psykiske kræfter. DR EGWALI er den ægte vare. Send ham en e -mail på Dregwalispellbinder@gmail.com eller på Viber / WhatsApp +2348122948392

    SvarSlet